Saturday, February 09, 2008

最近比较得空

虽然拿了event的chairperson,
虽然做着7。30am~5.30pm的工作,
可是,
最近心情比较轻松,
有时间跟桂蓉吃饭,
跟小学朋友聊MSN,
有时间照顾event 参赛者的心情感受。

哈哈。有时间=无比寂寞?
只能安慰自己,该找个新方向,新目标,过个享受自我生活的人生了。

有人爱我,很好。我爱的人不爱我,也好。
有人离开我的event,也好。有人appreciate我为event做的一切,很好。
因为总有新加坡四个老同学陪我流泪,陪我欢笑。

我是个很差的chair,很差的KBR员工, 很叛逆的女儿,很没人情的朋友。
可是我有很棒的两个vicechair,很乐于助人的同事老板,很慈爱的父母,很体谅的老同学。

有时候寂寞到了极点,自己走去没有人认识我的百货公司,闲逛到10点。
平常也做那种自己加班到7.30pm的,‘单身特权’的可怜事。
一边怜悯自己,一边生气自己长得不够漂亮而且胖得太快,
却也一边故意埋藏寂寞,笑脸迎人,
告诉自己“我是在享受单身”。

其实,凉风滑过脸庞,
双手紧握空气,
这有什么心底温暖值得享受的呢?

----- 回到写blog时空的第一天

3 comments:

Anonymous said...

Very good information. Lucky me I recently found your website by chance (stumbleupon).
I've book-marked it for later!

Review my blog post ranger forum

Anonymous said...

At this moment I am going to do my breakfast, later than having my breakfast coming over again to
read more news.

Here is my web site; laser stretch mark removal

Anonymous said...

We're a bunch of volunteers and opening a brand new scheme in our community. Your web site offered us with valuable information to work on. You have done a formidable job and our whole community can be thankful to you.

Also visit my website; ranger forum